eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
443 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی اگه یه روزم من بخشیدمت، تو خودتو به خاطر شبایی که من با گریه خوابیدم نبخش.
به نظر من وحشتناک ترین حس دنیا بی حس بودنه اینکه نه کسیو دوست داشته باشی ، ‌نه عاشق باشی نه متنفر باشی؛ بی حسی آخرین مرحله شکستنه
پرایوتِ دتری
منم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم .
جمله‌ی ‌«تو که اینجوری نبودی» انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش گریه میکنه..
لانگ دیستنس بهت یاد میده فاصله هیچی نیست: وقتی یه نفر همه چیزه:)
کاش سیگار بد نبود، دلم هوای سیگار کشیدن با عشقمو کرده:)))