ولی اگه یه روزم من بخشیدمت، تو خودتو به خاطر شبایی که من با گریه خوابیدم نبخش.
به نظر من وحشتناک ترین حس دنیا بی حس بودنه
اینکه نه کسیو دوست داشته باشی ، نه عاشق باشی نه متنفر باشی؛
بی حسی آخرین مرحله شکستنه
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام
گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم
اما حقیقت این است که خسته هستم،
میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم .
جملهی «تو که اینجوری نبودی»
انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش گریه میکنه..