دوساعت دارم به خودم التماس میکنم که ، لعنتی یا بخواب یا پاشو درس بخون متاسفانه هیچکدوم نمیشه 💔🗿.
هر چند وقت یه بار پروف تون عوض کنید شاید یکی هی چکتون کنه و منتظر تغییر باشه :)
متاسفانه آدم خوبی بودن باعث نمیشه
دوست داشته باشن ؛
باعث میشه ازت استفاده کنن : ))
هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه، به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرفت ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه.
خاتون چقدر قشنگ خطاب به دخترش گفت:
+میخوای بیای تو این دنیا چیکار؟
من خودمم اینجا اضافم
ببخش منو:)