متاسفانه آدم خوبی بودن باعث نمیشه
دوست داشته باشن ؛
باعث میشه ازت استفاده کنن : ))
هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه، به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرفت ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه.
خاتون چقدر قشنگ خطاب به دخترش گفت:
+میخوای بیای تو این دنیا چیکار؟
من خودمم اینجا اضافم
ببخش منو:)
واقعا الان یکی از چیزایی که خیلی مهمه، مهربون بودن با همدیگهست، تو نمیدونی که چقدر به این نیاز داریم تا با یه نخی به زندگی وصل بمونیم.