وقتى یه نفر تو خانواده فوت میكنه ، خانوادهاش
اون سال عيد ندارن، امسال یه ايران عيد نداره ..
گاهی از اونی که دوسش داری هم خسته میشی
چون یه سری رفتار و کارایی انجام میده که خودتم میفهمی نمیخوادت...
دلم می خواهد خودم را از تنم در بیاورم
بشویم..
بچلانم..
و روی طناب حیاطمان، پهن کنم
فردا بیایم و ببینم که،
باد مرا با خود برده است....