دقیقا سال قبل همین موقع ها فکر میکردم این چیزا رو تو سن بالای بیست سال قراره تجربه کنم.
نمدونم بابت اتفاقات امسال ناراحت باشم یا خوشحال
امسال درس های خیلی بزرگ و خوبی گرفتم
امسال خیلی بزرگتر از چیزی که بودم شدم
خیلی قوی شدم ..
اینا خیلی خوبن ها اما خب خیلی برام زود بود برا اون دختر بچه تبدیل اون دنیای رنگی و آدم های مهربون و پاک یهو یه دنیای ترسناک و آدمای بد خیلی زود بود این زخم هایی که تجربه شدن خیلی برام زود بودن.
پرایوتِ دتری
نمدونم بابت اتفاقات امسال ناراحت باشم یا خوشحال امسال درس های خیلی بزرگ و خوبی گرفتم امسال خیلی بز
یعنی چی من دلم اون دختر ساده و کوچولو رو میخواد این زیادی بزرگ شده حوصله سر برعه زیادی میفهمه زیادی غمگینه من اون دختر شاد و ساده رو میخوام💔🫂:)
ناراحت کننده ترین قسمتش اینه دلم میخواد بشینم برا تک تک اینا گریه کنم اما دیگه اشکمم نمیاد 😂.
دوستان عزیز شبتون خوش
لطفا لطفا چنلو گزارش ندین شاید بعضیاتون که چنل ندارید درک نکنید ولی واسه هر پیام هر پست هر موزیک کلی احساس کلی حس های خوب بد خرجش شده ممکنه پیام موقع گریه گذاشته شده باشه یه پیام موقع خنده یعنی واس مالک چنل و ادمینا مثل خونه میمونه چنل مخصوصا اگه پرایوت باشه لطفا لطفا این کارو نکنید اگر مشکلی وجود داشت محترمانه تو پیوی یا ناشناس بگید خدایی خیلی نامردیه این کار درک کنید تروخدا ممنون💔.
هرچقدر میخوای گزارش بزن اگه اینجا فیلتر شد دوباره یکی دیگه میزنم پر قدرت تر که فقط بعضی ها مثل تو عقده ای بسوزن🙂🤝.