پرایوتِ دتری
نمدونم بابت اتفاقات امسال ناراحت باشم یا خوشحال امسال درس های خیلی بزرگ و خوبی گرفتم امسال خیلی بز
یعنی چی من دلم اون دختر ساده و کوچولو رو میخواد این زیادی بزرگ شده حوصله سر برعه زیادی میفهمه زیادی غمگینه من اون دختر شاد و ساده رو میخوام💔🫂:)
ناراحت کننده ترین قسمتش اینه دلم میخواد بشینم برا تک تک اینا گریه کنم اما دیگه اشکمم نمیاد 😂.
دوستان عزیز شبتون خوش
لطفا لطفا چنلو گزارش ندین شاید بعضیاتون که چنل ندارید درک نکنید ولی واسه هر پیام هر پست هر موزیک کلی احساس کلی حس های خوب بد خرجش شده ممکنه پیام موقع گریه گذاشته شده باشه یه پیام موقع خنده یعنی واس مالک چنل و ادمینا مثل خونه میمونه چنل مخصوصا اگه پرایوت باشه لطفا لطفا این کارو نکنید اگر مشکلی وجود داشت محترمانه تو پیوی یا ناشناس بگید خدایی خیلی نامردیه این کار درک کنید تروخدا ممنون💔.
هرچقدر میخوای گزارش بزن اگه اینجا فیلتر شد دوباره یکی دیگه میزنم پر قدرت تر که فقط بعضی ها مثل تو عقده ای بسوزن🙂🤝.