پرایوتِ دتری
از یجایی به بعد به هیچ چیزی اعتراضی نمیکنی فقط سکوت میکنی.
امیدوارم به این یجایی به بعد ها..
دچار نشید.
هدایت شده از -آیمآه؛
بشدت ادمه:
«یا خدا چیکار کردم چی گفتم، ناراحت شدن ازم؟چرا جوابمو نمیدن، نکنه چیزی شده»
ای هستم متاسفانه...
نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میکنم :).
پرایوتِ دتری
نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میک
یکم دیگه ادامه بدم باید کل شب و با تب عصبی بگذرونم.
پرایوتِ دتری
یه روزی تو کسیو پیدا میکنی که دوستت داشته باشه ولی الان بگیر بخواب.
ولی الان بگیر بخواب :)