پرایوتِ دتری
مادر دیگر چشم به راه امدنش از مدرسه نیست💔:)
تو که میترسیدی از تاریکی الان چطوری تنهایی خوابیدی ؟💔
اگه با کسی قهرید و بینتون دلخوریی پیش اومد، همین الان آشتی کنید.
اینجا ایرانه هر لحظه هر چیزی ممکنه.
پرایوتِ دتری
تنها راه فرار از غم که الان میتونم انجام بدم خواب و درس خوندنه که اولی و فعلا ترجیح میدم.
من امروز فقط دربارش خوابیدم ..
الان هم میخوام دوباره بخوابم بیداری تو این شرایط خودش کابوسه.