پرایوتِ دتری
مادر دیگر چشم به راه امدنش از مدرسه نیست💔:)
تو که میترسیدی از تاریکی الان چطوری تنهایی خوابیدی ؟💔
اگه با کسی قهرید و بینتون دلخوریی پیش اومد، همین الان آشتی کنید.
اینجا ایرانه هر لحظه هر چیزی ممکنه.
پرایوتِ دتری
تنها راه فرار از غم که الان میتونم انجام بدم خواب و درس خوندنه که اولی و فعلا ترجیح میدم.
من امروز فقط دربارش خوابیدم ..
الان هم میخوام دوباره بخوابم بیداری تو این شرایط خودش کابوسه.
پرایوتِ دتری
فرداش🙂💔..
غرورتون و برا عزیزانتون بزارید زیر پاتون ضرر نمیکنید نزارید حسرتش یه عمر به دلتون بمونه.
هدایت شده از آنِمن.
ایرانم !
چگونه است که چنین حادثه هایی را به چشم دیده ای ، اما هنوز پا برجایی ؟
چگونه است که پلنگان وحشی ، مدام قلبت را می خراشند ، اما هنوز پا برجایی ؟
چگونه است که توانسته ای بدینگونه مقاوم بایستی ، در حالی که وجودت زخم خورده از همگان است ؟
به من بگو که چگونه توانسته ای ...
#ایرانمتسلیت.