پرایوتِ دتری
دلم خیلی برات تنگ شد کاش.. هعی.
تو همیشه برام همون آدمی میمونی که هر اتفاقی بیافته و گریه کنم یه دور برا از دست دادن تو گریه میکنم عزیزم 💔🫂.
خدایا تو این شرایط خیلی مواظبش باشی ها میسپرمش به خودت یه وقت خواستی بلایی سرش بیاری سر من بیار با اون کار نداشته باش، لطفا.
پرایوتِ دتری
خدایا تو این شرایط خیلی مواظبش باشی ها میسپرمش به خودت یه وقت خواستی بلایی سرش بیاری سر من بیار با ا
بیشتر از خودش مواظب کسی باش که اون دوسش داره :)
تا حالا شده تموم تنت از دلتنگی کسی درد کنه ؟ تموم تنم از دلتنگیت درد میکنه دور ترین نزدیک من 💔: )
نگو جمهوری اسلامی بگو ایران
الان که زدن جمهوری اسلامی رو نزدن ایران رو زدن به ایران تجاوز شده حمله شده
اونایی که زدن نپرسیدن کدوم طرفی هستی همه رو زدن.
در آخر هم از تجاوز به خاکتون خوشحال نباشید.
طرف اسرائیل و آمریکا نباشید
حتی اگه با این حکومت مخالف هستید
هیچ کشوری با جنگ خارجی نه آزاد شده نه آباد
الان باید پشت هم باشیم
گلایه بمونه برای بعد :)
پرایوتِ دتری
دیوونه شدی؟ خودکشی چیه دیگه؟ سردم بود برا همین شیر گازو باز گذاشتم.
چقدر این روزا سردمه..