فک کردم قراره بریم خارج از شهر جایی ک آدما کمتر هستن و حالم بهتر بشه
نمیدونستم این همه قراره بهم فشار وارد شه ک دلم نفس نکشیدن رو بخاد💔:))
پرایوتِ دتری
میدونم خیلی آدم مزخرف و حوصله سربری ام ولی لطفا انقد واضح به روم نیارین
درد و دل میخوای بکنی بکن ولی دیگه خزولات تحویل ما ندههه هااا عیش
پرایوتِ دتری
میدونم خیلی آدم مزخرف و حوصله سربری ام ولی لطفا انقد واضح به روم نیارین
ملیکا میام چک لقدیت میکنم ها باهمون بیل خودت آره......
آنقدر خود بدبختی های رفیقام زیاده دیگه روم نمیشه برم از بدبختی خودم براشون بگم هعی زندگی 🦦.