پرایوتِ دتری
تو میدونی بعد تو من چه حرفایی شنیدم ؟!
تو میدونی غم نبودتو یه تنه کشیدم؟!
پرایوتِ دتری
تو میدونی غم نبودتو یه تنه کشیدم؟!
تو میدونی دوریت چقدر سخت بود :) . . .
پرایوتِ دتری
تو میدونی دوریت چقدر سخت بود :) . . .
تو میدونی بعدت از همه آدما بریدم ؟
ولی بیا واسه آخرین بار یه جوری بغلم کن
دیگه خودمو حس نکنم ؛ باور کن نمیدونستم اون آخرین باری بود که قراره بغلت کنم💔🫂 :)
یك سوال از بندهيِ ایران تبارت ، اي خدا؛
غم چرا این خانه را هر لحظه ویران میکند؟