از همون بچگی هم منطقی بودم
وقتی کسی میگفت این کار انجام بده /نده
فلان جا نرو /برو و...
میگفتم اول برام دلیل منطقی بیارید بعد چشم
گاهی برام توحضیح میدادن گاهی هم سوکت میکردن...
بزرگ تر که شدم متوجه شدم یه موقع هایی بهتره دلیل یه سری چیزا رو ندونی
دونستن دلیل یه کار هایی و یه حرفایی آدم و نابود میکنه میشکنه...
و همین برا هر کاری دلیل خواستن هام منو تو سن کودکی بزرگم کرد.
خلاصه برا هر چیزی دلیل نخواهید.
#ازمن
پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
فرقش شکافت ، رُکنِ زمین و زمان شکست
یک ضربه زد ولی، کمر ِآسمان شکست!