eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
از همون بچگی هم منطقی بودم وقتی کسی می‌گفت این کار انجام بده /نده فلان جا نرو /برو و... میگفتم اول برام دلیل منطقی بیارید بعد چشم گاهی برام توحضیح میدادن گاهی هم سوکت میکردن... بزرگ تر که شدم متوجه شدم یه موقع هایی بهتره دلیل یه سری چیزا رو ندونی دونستن دلیل یه کار هایی و یه حرفایی آدم و نابود می‌کنه می‌شکنه... و همین برا هر کاری دلیل خواستن هام منو تو سن کودکی بزرگم کرد. خلاصه برا هر چیزی دلیل نخواهید.
هعب²
سردرد <<<<
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شبتون بی اشک :)
به عنوان کسی که کار خاصی هم نمی‌کنه، زیادی نیاز به استراحت دارم.
اگه روانمو‌ نوشابه در نظر بگیری آدما قرص نعناعن‌ .
- به خویش مینگرم و بغض میکنم... دیگر دلی نمانده در میانِ پیکرم:))))
توقع بود بفهمی ، نه اینکه بفهمونمت.
دوست دارم تو را بخندانم، به جای‌ تمام کسانی که برای‌شان گریسته‌ای.
پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
فرقش شکافت ، رُکنِ زمین و زمان شکست یک ضربه زد ولی، کمر ِآسمان شکست!