پرایوتِ دتری
غـم بی كس شدن و رنج یتیمان به كنار . . چاه امشب زِ غم دوری يارش چه كند💔؟
فرقش شکافت ، رُکنِ زمین و زمان شکست
یک ضربه زد ولی، کمر ِآسمان شکست!
بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم
میتونه این باشه که "من کنار تو،
خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی
نمیتونه خود واقعیش باشه.