پرایوتِ دتری
من تقریبا همه چیز رو پذیرفتم ولی گاهی به خودم میگم کاش زندگیم همینه که هست نبود.
کاش زندگیم همینه که هست نبود.
همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمیدم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن..
نشد ، نمیشه.