همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمیدم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن..
نشد ، نمیشه.
پرایوتِ دتری
همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمیدم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن.. نشد ،
بحث سر کی اول پیام میده نیستا
بحث سر ارزش و مهم بودنه که...