همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمیدم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن..
نشد ، نمیشه.
پرایوتِ دتری
همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمیدم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن.. نشد ،
بحث سر کی اول پیام میده نیستا
بحث سر ارزش و مهم بودنه که...
زمین مهربونه ، یه شب بالاخره بغلم میکنه و دیگه بعدش هیچ صبحی بیدار نمیشم : )
به کسی که برایت نمینویسد، مزاحمِ روزهایت نمیشود، دربارهات نمیخواند،
مهمترین تاریخهای تو را حفظ نمیکند و زندگیات را پُر از کارهای شگفتانگیز نمیکند، وابسته نشو.