eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
446 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
عزیزانتان را از ته دل و سفت در آغوش بگیرید ، که فردا به دیر شدن معروف است.
هر کاری ک خوشم نمیومد انجام دادی بد ادعا میکنی دوسم داری ؟ دوسم نداشته باش.
و منی ک میان دردهایم تورا درمان دیدم.
همیشه اولین نفری که پیام میده منم ، گاهی صبر میکنم نمی‌دم، ببینم دلشون تنگ میشه که پیام بدن.. نشد ، نمیشه.
منم غم تو ؟ الهی که غم نداشته باشی :)
رفقا التماس دعا..
زمین مهربونه ، یه شب بالاخره بغلم می‌کنه و دیگه بعدش هیچ صبحی بیدار نمی‌شم : )
درد داشت.
ایران تو را کجا بکارم ، که گل بدهی نه زخم؟
بزرگسالی این شکلیه! گاهی تصمیم هایی میگیری که باید با غمش کنار بیای‌.