اما عزیز من، دوستداشتن آدمها یعنی خواستن آنها به همان شکلی که واقعاً هستند:
تیره، زیبا، زخمی، شکسته، ادامهدهنده…
ما برای خیلی چیزها برنامه ریزی میکنیم، اما در نهایت، زندگی از فیلمنامهای که خدا نوشته پیروی میکنه.
حس میکنم یه گوشه از وجودم همیشه بوی غروب جمعه میده؛ همونقدر دلتنگ، همونقدر بیدلیل…