eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
حس می‌کنم یه گوشه از وجودم همیشه بوی غروب جمعه می‌ده؛ همون‌قدر دلتنگ، همون‌قدر بی‌دلیل…
نیستی پیشم آخرِ امسال.
کم مشکل دارم باید واکنشات بدنم به مشکلاتمو هم تحمل کنم خدایا.
💔:)
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه می‌دونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز انتظار هست؟! دوسشون دارم دیگه چیکار کنم ؟!
ولی کاش یه روز جای من بودی و می‌فهمیدی کارهات چطور داره ابم می‌کنه کاش.. :)
هعی.
حالم خیلی بده خیلی زیاد ولی نمیتونم برم با کسی راجبش حرف بزنم چون میترسم رفتارم ناراحتشون کنه..