کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز انتظار هست؟!
دوسشون دارم دیگه چیکار کنم ؟!
پرایوتِ دتری
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز ا
اما میدونم..
یه روز بیخیال قلبم میشم
بیخیال همه چی..
و میرم و گم گور میشم.
حالم خیلی بده
خیلی زیاد
ولی نمیتونم برم با کسی راجبش حرف بزنم
چون میترسم رفتارم ناراحتشون کنه..