کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز انتظار هست؟!
دوسشون دارم دیگه چیکار کنم ؟!
پرایوتِ دتری
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز ا
اما میدونم..
یه روز بیخیال قلبم میشم
بیخیال همه چی..
و میرم و گم گور میشم.
حالم خیلی بده
خیلی زیاد
ولی نمیتونم برم با کسی راجبش حرف بزنم
چون میترسم رفتارم ناراحتشون کنه..
پرایوتِ دتری
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز ا
البته بحث درست شدن نیست بحث دوست داشتنه وگرنه که... :))))
پرایوتِ دتری
البته بحث درست شدن نیست بحث دوست داشتنه وگرنه که... :))))
امیدوارم آدم موردِ علاقه ی ، آدم مورد علاقه زندگیتون باشید.