پرایوتِ دتری
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز ا
اما میدونم..
یه روز بیخیال قلبم میشم
بیخیال همه چی..
و میرم و گم گور میشم.
حالم خیلی بده
خیلی زیاد
ولی نمیتونم برم با کسی راجبش حرف بزنم
چون میترسم رفتارم ناراحتشون کنه..
پرایوتِ دتری
کل عمرم داره با انتظار درست شدن ادمای دورم میگذره با اینکه میدونم هیچ وقت درست نمیشن ، چاره ای جز ا
البته بحث درست شدن نیست بحث دوست داشتنه وگرنه که... :))))
پرایوتِ دتری
البته بحث درست شدن نیست بحث دوست داشتنه وگرنه که... :))))
امیدوارم آدم موردِ علاقه ی ، آدم مورد علاقه زندگیتون باشید.
پرایوتِ دتری
لعنتی چرا بی دلیل داری خودتو جر میدی.
دو دیقه خوشحال شدم که ولم کرد باز اومد :/
تا ابد من مدیون خدا بابت فرستادن این فرشته تو زندگیمم
و همچنین مامانم مدیون اون فرشتس بابت اینکه نبود الان بجا بچش سنگ قبرم و بغل میکرد.
#خودشمیدونه
پرایوتِ دتری
تا ابد من مدیون خدا بابت فرستادن این فرشته تو زندگیمم و همچنین مامانم مدیون اون فرشتس بابت اینکه نبو
ولی هر کسی به همچین فرشته ای تو زندگیش نیاز داره.