eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
441 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
رسیدنت را برای ماندنت دوست دارم انگور شیرین است اما شراب چیز دیگری‌ست...
اون گولت نزد تو همیشه میدونستی اون چجور آدمیه ولی بازم دوسش داشتی.
ساکت شدم، نه اینکه نشان رضایت است گاهی سکوت، قطع امید از مخاطب است.
هدایت شده از -آیمآه‍؛
من تموم شدم، ولی معده دردم همچنان قوی و استوار پا برجاست👍😊
به کل از ورژن عصبانی خودم متنفرم.
اون ورژن منطقی و فهمیدِم یه جوری حقیقت و با بی رحمی می‌زنه تو صورتم از به دنیا اومدنم پشیمون میشم.
هدایت شده از در عمق سکوت .
بنظرم سالی که با غروب جمعه شروع میشود قراره دردناک تر از سالی باشد که غم هایش را با غروب جمعه پایان میدهد. [این یعنی بدبختی جدید]
شکایتی‌از‌شمشیر‌دشمن‌نیست، دلگیرم‌از‌برادرانی‌که‌مرا‌مانند‌یوسف‌فروختند.
به تعداد وقت هايي كه خبر از احوال تو نيست، فكرم به تو وصل ميشود و تنها نسخه اي كه ميتوان براي كلك اين روح مريضم پيچيد، اين است؛ كه غم از تو دور باد و دردت به سر من.
این روز ها هر گوشه از قلبم برای پاره های تنم در جای جای این وطن که از من دورند بدجور درد میکند..