پرایوتِ دتری
من که زندگیم واست سوخت!
کاش اون که میگه آسونه یه دقیقه جا من بود.
روانشناسی میگه: وقتی چیز دردآوری رو بیان نمیکنی و جلوی گریهت رو میگیری باعث میشی به مرور بقیه اعضای بدنت به جای چشمات گریه کنن و درد بکشن:)))
پرایوتِ دتری
روانشناسی میگه: وقتی چیز دردآوری رو بیان نمیکنی و جلوی گریهت رو میگیری باعث میشی به مرور بقیه اعضای
سکوت نکنید..
حتی شده با دیوار اتاق تون حرف بزنید اما سکوت نکنید.
چه عجب بعد چندماه یه سری بهم زدی..
من حتی دیدن پیامتو تو خواب هم میپذیرم و تو حتی اونم ازم دریغ میکنی :) .