پرایوتِ دتری
من که زندگیم واست سوخت!
کاش اون که میگه آسونه یه دقیقه جا من بود.
روانشناسی میگه: وقتی چیز دردآوری رو بیان نمیکنی و جلوی گریهت رو میگیری باعث میشی به مرور بقیه اعضای بدنت به جای چشمات گریه کنن و درد بکشن:)))