مرگ خیلی ترسناکه ، یعنی اون ادم قهر نکرده کات نکرده ، مهاجرت نکرده ، حتی خونش هم یه شهر دیگه نیست ولی دیگه وجود نداره اون مرده و هرکاری هر آرزویی هم کنی برنمیگرده.
پرایوتِ دتری
من که زندگیم واست سوخت!
کاش اون که میگه آسونه یه دقیقه جا من بود.