غمم و گین میکنه اینکه نمیتونم بهت پیام بدم و سال جدید و تبریک بگم
حوصله تبریک به هیچکس و ندارم اما کاش تو بودی و من..
دیدی وقتی شمع روشن میکنی، دستهات رو دورش میگیری که باد خاموشش نکنه؟
یه ذره امید ته دلم مونده، با دستهای لرزون نگهاش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش میشم.