دیدی وقتی شمع روشن میکنی، دستهات رو دورش میگیری که باد خاموشش نکنه؟
یه ذره امید ته دلم مونده، با دستهای لرزون نگهاش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش میشم.
سال خیلی سختی بود برام..
تا الان سخت ترین سال عمرم بود
خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر به دست آوردم
خیلی هارو شناختم ..
خیلی ها خودشون ثابت کردن
اونایی که واقعی بودن، هنوز هستن..
اون فیک ها هم تا لحظات دیگه کلا خاک میشن
و از خدا ممنونم که با اینکه سال بدی بود یه آدمایی آورد تو زندگیم که به زنده بودن ادامه دادن امید داشته باشم.
#بماندیادگاریاز1404
#ازمن
امیدوارم که امروز اسمم تو لیست کسایی که دل شکستن نباشه و تو این سال پر از نبرد سخت دل کسی نخواسته نشکسته باشم :))
پرایوتِ دتری
سال خیلی سختی بود برام.. تا الان سخت ترین سال عمرم بود خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر
امسال برام فراتر از یک سال بود.
عیدتون مبارک :)
انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید سالی پر از شادی سلامتی و برکت
انشالله به امید پیروزی و آبادی ایرانمون♥️ :))