سال خیلی سختی بود برام..
تا الان سخت ترین سال عمرم بود
خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر به دست آوردم
خیلی هارو شناختم ..
خیلی ها خودشون ثابت کردن
اونایی که واقعی بودن، هنوز هستن..
اون فیک ها هم تا لحظات دیگه کلا خاک میشن
و از خدا ممنونم که با اینکه سال بدی بود یه آدمایی آورد تو زندگیم که به زنده بودن ادامه دادن امید داشته باشم.
#بماندیادگاریاز1404
#ازمن
امیدوارم که امروز اسمم تو لیست کسایی که دل شکستن نباشه و تو این سال پر از نبرد سخت دل کسی نخواسته نشکسته باشم :))
پرایوتِ دتری
سال خیلی سختی بود برام.. تا الان سخت ترین سال عمرم بود خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر
امسال برام فراتر از یک سال بود.
عیدتون مبارک :)
انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید سالی پر از شادی سلامتی و برکت
انشالله به امید پیروزی و آبادی ایرانمون♥️ :))
منِ عزیزم خیلی اذیت شدی خیلی شکستی خیلی بزرگ تر شدی ها..
اما دمت گرم جا نزدی و ادامه دادی 🫂
منِ عزیزم امسال هم همین جوری پر قدرت ادامه بده میدونم خسته ای میدونم جون نداری اما تو میتونی بهت امید دارم ♥️🫂.
#دِتَری
پرایوتِ دتری
۱۴۰۴ تمام شد اما من هیچ وقت هشت تیر و یادم نمیره.
هم بهترین هم بدترین روزِ عمرم.