امیدوارم که امروز اسمم تو لیست کسایی که دل شکستن نباشه و تو این سال پر از نبرد سخت دل کسی نخواسته نشکسته باشم :))
پرایوتِ دتری
سال خیلی سختی بود برام.. تا الان سخت ترین سال عمرم بود خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر
امسال برام فراتر از یک سال بود.
عیدتون مبارک :)
انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید سالی پر از شادی سلامتی و برکت
انشالله به امید پیروزی و آبادی ایرانمون♥️ :))
منِ عزیزم خیلی اذیت شدی خیلی شکستی خیلی بزرگ تر شدی ها..
اما دمت گرم جا نزدی و ادامه دادی 🫂
منِ عزیزم امسال هم همین جوری پر قدرت ادامه بده میدونم خسته ای میدونم جون نداری اما تو میتونی بهت امید دارم ♥️🫂.
#دِتَری
پرایوتِ دتری
۱۴۰۴ تمام شد اما من هیچ وقت هشت تیر و یادم نمیره.
هم بهترین هم بدترین روزِ عمرم.
هدایت شده از ࣭ 𝖵𝗂𝖽𝖾𝗈 فور نده
334.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
𝖼︎ּ𝗁︎𝖾𝖼︎𝗄︎ 𝗂ꩌꩌꩌּ𝗍 𝗍𝖾𝗉