مرا ببخش که تفکرات ِقشنگ و بزرگم را
در تو تصور کردم،
تو به اندازهی آنها نبودی . .
چیزی به اسم برگشت صمیمیت از دست رفته وجود نداره، میتونید دوباره حرف بزنید و حتی رفت و آمد کنید ولی صمیمیت؟ نه، چیزی که از بین رفته احیا نمیشه.