پرایوتِ دتری
هنوز هم حس و حال اون روز و داره ..
آدما میرن اما یه چیزایی بجا میزارن که هیچ وقت تکرار و تکراری نمیشن.
میبینی ؟
طوری در رنج کشیدن ماهر شدهای ، که گاهی خودت هم زخم هایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی ؟ دیشب هم صبح شد !(:
پرایوتِ دتری
یکی از برنامه کودک های مورد علاقهی بچگیام 🦦🍿.
ولی هیچی باب اسفنجی نمیشه :/
پرایوتِ دتری
ولی هیچی باب اسفنجی نمیشه :/
وای خیلی وقته ندیدم دلم براش تنگ شد 😭.