میبینی ؟
طوری در رنج کشیدن ماهر شدهای ، که گاهی خودت هم زخم هایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی ؟ دیشب هم صبح شد !(:
پرایوتِ دتری
یکی از برنامه کودک های مورد علاقهی بچگیام 🦦🍿.
ولی هیچی باب اسفنجی نمیشه :/
پرایوتِ دتری
ولی هیچی باب اسفنجی نمیشه :/
وای خیلی وقته ندیدم دلم براش تنگ شد 😭.
پرایوتِ دتری
امیدوارم امشب هم مثل دیشب نباشه که.. 👩🏻🦯.
بله امشب خیلی بدتره :)
پرایوتِ دتری
وای خیلی وقته ندیدم دلم براش تنگ شد 😭.
روم پشت به تلویزیون بود یهو برگشتم دیدم بله 😭💘💘
کاش از خدا یچیز دیگه میخواستم🙃💘