دلم میخواد برم تو یه اتاق هیچکس و هیچی نباشه یه یخچال بزرگ باشه پر از شیرینی خامه ای آنقدر بخورم همو جا از قند زیاد بمیرم :/
مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم ؛ ترسم که مغز استخوان سوزد !
تو عزیز دل هزار نفر میشوی ،
اما عزیز دل عزیزت نیستی
و این غمانگیز است . . : ))
ترجیح میدم سینگل بمونم تا اینکه برای یهویی خوابیدنم قرار باشه بحث کنم ، معذرت خواهی کنم .