قربون درد عصبی بشم حتی تو روزای خوبمم تنهام نمیزارن معرفت و خیلیا باید بیان ازش یاد بگیرن 😌🫂.
ولی دوست داشته شدن چه حس قشنگیه ها :)
خیلی دیر حسش کردم خیلی زود هم از دستش دادم اینم میگذره بآو😂.
میگم که کاش هیچوقت نمیگذاشتی بزرگ. بشم و ادما اذیتم کنن🥲💔
...
کاش ..
ولی این ماییم که اجازه میدیم اذیتمون کنند تا ما نخوایم اونا هیچ کاری نمیتونن کنند