میگم که کاش هیچوقت نمیگذاشتی بزرگ. بشم و ادما اذیتم کنن🥲💔
...
کاش ..
ولی این ماییم که اجازه میدیم اذیتمون کنند تا ما نخوایم اونا هیچ کاری نمیتونن کنند
میتونم قسم بخورم مدرسه رفتن و برخورد با معلم ها و کادر آموزش پرورش تو ایران خودش بدترین ضربهی روحی به بچه وارد میکنه.