بعد تو هیچ کس تا به حال بهم نگفت اگه میخوای غر بزن من میشنوم حتی اونایی که ادعا دارن خیلی دوسم دارن.
تو دوسم نداشتی اما بلدم بودی بعد تو حیف انگار هیچکس بلدم نیست.. :)
من فهمیدم آدما رو نمیشه وادار به محبت کردن کنی،اونی ک بخواد میتونه انجام میده، کنارته،از کسی توجه رو محتاج نشید.
پرایوتِ دتری
غم خودش میداند به چه کسی پیله کند،
با سنگ دلان کاری ندارد، ساده دلان را ویران میکند.
پرایوتِ دتری
درد بعدی مشخص شد دردِ پای چپ. دردِ دست چپ دید نمیتونه از پا بندازتم گفت بریم سراغ پاش شاید از پا اف
امشب خیلی زود اومد به سراغم، خدا بخیر کنه امیدوارم امشب زودتر از هر شب بتونم بخوابم.
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی مهمترین چیز تو روابط اشتیاقه. فارغ از نوع ارتباط، جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید و فاصله بگیرید. کسی که مشتاقِ شما باشه، کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
پرایوتِ دتری
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی مهمترین چیز تو روابط اشتیاقه. فارغ از نوع ارتباط، جایی اگه حس کردید آ
کاش کاری نمیکردم که همچین حسی پیدا کنم.