هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
- آرزو میکنم شبی برسه ك . .
± وقتی دلتون براش تنگ شد ؛
فقط کافی باشه ك از این پهلو به اون پهلو بشید :))!❤️🩹'🫂
میانهی راه ایستاد و از خودش پرسید:
یعنی تمام زندگی همین است؟
«همین تحمل کردنها، صبر کردنها و دوام آوردنهای اجباری...»
پرایوتِ دتری
من فقط الان دلم کیک شکلاتی میخواد :(
ولی دقیقا اون روزی که این فیلم و برات فرستادم یادمه حتی جملاتت و در جواب این فیلم چی گفتی و... همه رو یادمه :)))