نمیدونم بیش از حد بیخیالم،
نمیدونم بابتش خوشحال بشم یا ناراحت...
نمیدونم خوبه یا نه!
انگار دیگه چیزی برا از دست دادن ندارم.
رفقا مواظب خودتون باشید..
خوبی بدی هم دیدید حلال کنید
خلاصه که هر لحظه هر چیزی ممکنه.
هدایت شده از در عمق سکوت .
واقعا برای پایان این شب هرچیزی رو حتی مرگ خودم رو تصور میکردم ولی آتش بس نه.