کاش زودتر تابستون بیاد و مدارس تعطیل بشه یکی از بزرگ ترین بار هایی که رو دوشمه همینه👩🏻🦯.
پرایوتِ دتری
تا وقتی شیرینی خامه ای و لازانیا هست کسی حق ناراحت بودن نداره💘💘
اگه منو میبینید ناراحتم واسه اینه که هیچکدوم و فعلا ندارم اری.
هدایت شده از -آیمآه؛
هروقت اون روی غیر منطقیع منِ منطقیو دیدید بدونید دلتنگی داره خفهم میکنع...
یکیم ندارم یهو برام هزارتا شاخه گل رز قرمز و سفید با یه جعبه شیرینی خامه ای و لازانیا بیاره و بگه دلم میخواست فقط ذوق کردن تو ببینم هعی🦦💔.