eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
443 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
00:00
هدایت شده از گذرزمان
تق تق کسی بیداره؟ لطفا امشب حرفای خوب بزنید:)
قلبم تو سینم سنگینی می‌کنه تجربیات جدید عالیه.
می‌دونم میگذره می‌دونم ارزش نداره می‌دونم دارم سخت میگیرم می‌دونم دارم جدی میگیرم همه رو می‌دونم و خیلی هم تلاش میکنم حالم خوب باشه اما همین تلاش غمگینم می‌کنه تیکه های قلبمو جمع میکنم میام دوباره شروع کنم باز.. :)))
اصن دیگه نمی‌خوام تلاش کنم حالم و خوب کنم بدرک می‌دونم بعدا پشیمون میشم که واسه یه مشت آدم بی ارزش که تهش میرن خودمو نابود کردم اما خب بدرک دیگه جون ندارم که واسه حال خوبمم تلاش کنم همین که راه میرم کارامو انجام میدم خیلیه نمیدونم شاید هم خیلی دارم بزرگش میکنم لوسم نمی‌دونم.
این دردای کوفتی چیه ؟؟ کی آنقدر ضعیف شدم ؟ منِ قدیم کو؟
خب بسه زیاد دارم چرت میگم بهتره برم پناهگاه همیشگیم
شبتون بی اشک :)
هدایت شده از ["هَمین‌حَوآلی"]
زخم همه را می‌بست، اما از درد به خود می‌پیچید.
واقعا عقل چیز خوبیه ولی متاسفانه من در شرایط احساسی ازش استفاده نمی‌کنم.
اوم