eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
قلبم تو سینم سنگینی می‌کنه تجربیات جدید عالیه.
می‌دونم میگذره می‌دونم ارزش نداره می‌دونم دارم سخت میگیرم می‌دونم دارم جدی میگیرم همه رو می‌دونم و خیلی هم تلاش میکنم حالم خوب باشه اما همین تلاش غمگینم می‌کنه تیکه های قلبمو جمع میکنم میام دوباره شروع کنم باز.. :)))
اصن دیگه نمی‌خوام تلاش کنم حالم و خوب کنم بدرک می‌دونم بعدا پشیمون میشم که واسه یه مشت آدم بی ارزش که تهش میرن خودمو نابود کردم اما خب بدرک دیگه جون ندارم که واسه حال خوبمم تلاش کنم همین که راه میرم کارامو انجام میدم خیلیه نمیدونم شاید هم خیلی دارم بزرگش میکنم لوسم نمی‌دونم.
این دردای کوفتی چیه ؟؟ کی آنقدر ضعیف شدم ؟ منِ قدیم کو؟
خب بسه زیاد دارم چرت میگم بهتره برم پناهگاه همیشگیم
شبتون بی اشک :)
هدایت شده از ["هَمین‌حَوآلی"]
زخم همه را می‌بست، اما از درد به خود می‌پیچید.
واقعا عقل چیز خوبیه ولی متاسفانه من در شرایط احساسی ازش استفاده نمی‌کنم.
اوم
زندگی برای زیستن است نه بیش از حد فکرکردن فکرکردن بیش از حد روحیه‌ت رو از بین می‌بره نفس بکش و رها کن.
اگه بینمون دیوار ساختم خودت آجرشو دادی؛