میدونم میگذره میدونم ارزش نداره میدونم دارم سخت میگیرم میدونم دارم جدی میگیرم همه رو میدونم و خیلی هم تلاش میکنم حالم خوب باشه اما همین تلاش غمگینم میکنه تیکه های قلبمو جمع میکنم میام دوباره شروع کنم باز.. :)))
اصن دیگه نمیخوام تلاش کنم حالم و خوب کنم بدرک میدونم بعدا پشیمون میشم که واسه یه مشت آدم بی ارزش که تهش میرن خودمو نابود کردم اما خب بدرک دیگه جون ندارم که واسه حال خوبمم تلاش کنم همین که راه میرم کارامو انجام میدم خیلیه نمیدونم شاید هم خیلی دارم بزرگش میکنم لوسم نمیدونم.
زندگی برای زیستن است نه بیش از حد فکرکردن فکرکردن بیش از حد روحیهت رو از بین میبره
نفس بکش و رها کن.