eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
این دردای کوفتی چیه ؟؟ کی آنقدر ضعیف شدم ؟ منِ قدیم کو؟
خب بسه زیاد دارم چرت میگم بهتره برم پناهگاه همیشگیم
شبتون بی اشک :)
هدایت شده از ["هَمین‌حَوآلی"]
زخم همه را می‌بست، اما از درد به خود می‌پیچید.
واقعا عقل چیز خوبیه ولی متاسفانه من در شرایط احساسی ازش استفاده نمی‌کنم.
اوم
زندگی برای زیستن است نه بیش از حد فکرکردن فکرکردن بیش از حد روحیه‌ت رو از بین می‌بره نفس بکش و رها کن.
اگه بینمون دیوار ساختم خودت آجرشو دادی؛
آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار بحران ندیدن تورا من چه کنم؟
-با من از ماندَن بگو،رفتن تباهَم می‌کند، خوب میدانی غمَت،خانه خرابَم می‌کند..؛
ولی وقتایی که سرم تو گوشی نیست تازه میفهمم معنی زندگی چیه :)