کاش هیچوقت خوب بودن حالمون رو وابسته به بودن یه نفر نکنیم چون هیچ تضمینی وجود نداره که اون همیشه بمونه .
اگر قدري فقط شرمنده از رنجاندنم هستي؛
در آغوشم بگیر اِي مرگ! حالا وقت جبران است.
تجربه نشون داده وقتی زیادی واسه چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده ذوق میکنی و به بقیه میگی، خیلی وقتا اصلاً نمیافته.
چرا من تورو بخاطر چیزی ببخشم که اگه من همونو انجام میدادم تو ازم متنفر میشدی!