چرا من تورو بخاطر چیزی ببخشم که اگه من همونو انجام میدادم تو ازم متنفر میشدی!
پرایوتِ دتری
نچ نچ بیست هشت روز دیگه تولد یه جیگره😔♥️
بیست هشت میشه یا هفت ؟ نمیدونم خلاصه😔😂💘
همیشه در من
اندوهی بود
به جا مانده از حرفهایی
که نتوانستهبودم به تمامی آنها را بر زبان بیاورم.