عزیزِ من ، از امیدوار شدن میترسم.
حقیقت این است که؛
از امیدواریهايم بیش از نا امیدی ها رنج کشیدم.
پرایوتِ دتری
رنجی که به کلام نیاید، در بدن ساکن میشود.
چقدر از این سکونتای تو بدنم خستم :))
خیلی شدید نیاز دارم دوباره انیمیشن سالیوان و ببینم متاسفانه امتحانات نمیزارن👩🏻🦯.