پرایوتِ دتری
دلمبرا"بــغـــلـــش"تنگشده... #بیویکیازشما
صد بار گفتم وسط حرف من نخندیکبار خندید ، بیا عاشق شدم🫀...
#بیویکیازشما
یعنی هیچ بارونی، هیچ تاریخی، هیچ مکانی، هیچ آهنگی، حتی برای یک ثانیه هم منو یاد تو ننداخت؟ :))