یعنی هیچ بارونی، هیچ تاریخی، هیچ مکانی، هیچ آهنگی، حتی برای یک ثانیه هم منو یاد تو ننداخت؟ :))
پرایوتِ دتری
برای اینکه صفحات و گم نکنم گلمو نشونک کردم تا پایان کتاب گلم همرام هر صفحه رو با تمام وجود حس و لمس
در تمام صفحات کتابی که برایت فرستادم بوسه به کار گذاشتم مطعمن بودم برای بوییدن کاغذ نو صورتت را جلو میآوری.
پرایوتِ دتری
قصد جانم کرده اي ؟ جانم فدای قꨲصد تو
کاری که مربوط به خودت و هدفته نه بیگاری🙃